Nova uloga u franšizi
Na ideju da pokrene vlastiti posao te da kao primateljica franšize otvori dijetetski centar Naturhouse Radka Tabačeková došla je nakon sedamnaest godina rada u branši koja nije imala niti kakve veze sa zdravom prehranom ili mršavljenjem. Nakon porodiljnog dopusta, odlučila je napustiti IT tvrtku u kojoj je do tada radila te potražiti posao u kojem bi, kako kaže, mogla i uživati i zaraditi za pristojan život. Najviše ju je, pak, motivirala želja za osamostaljenjem. – Ideje za posao tražila sam na internetu, a prije svega me je zanimala ponuda franšiza. Iz onoga što se nudilo te što je bilo dostupno u Slovačkoj, privuklo me je područje zdrave prehrane i tvrtka Naturhouse – priča Radka Tabačeková o počecima.
Lokacija je bila važan faktor
Kontaktirala je franšiznog menadžera tvrtke Naturhouse u Slovačkoj i ugovorila sastanak. Tom je prilikom dobila sve potrebne informacije o sustavu, ali i o lokalu koji bi trebala preuzeti ako se odluči za franšizu. Prostor nekadašnjeg skladišta bio je, međutim, u vrlo lošem stanju i trebalo ga je potpuno renovirati te prilagoditi novom konceptu. Pored toga, nalazio se na manje prometnom mjestu, no, rizik koji je Radka Tabačeková prihvatila na koncu joj se i isplatio – klijentima Naturhousea, koji su uglavnom dolazili zbog problema s prekomjernom težinom, više je odgovarala diskretna lokacija, koja nije bila izložena "radoznalim pogledima".
U posao je ušla iako nije imala iskustva u području dijetetike te trgovine. Prednost je, međutim, bilo to što su je zdrava prehrana i zdrav način života i prije toga zanimali, a za ulazak u franšizni sustav odlučila se jer je željela, kako kaže, novu rolu u životu. Do tada je bila zaposlenik kome su govorili što treba raditi, sada je stajala na drugoj strani.
Najveću je podršku u novoj ulozi poduzetnika i savjetnika za prehranu dobivala od svoje obitelji. – Moja djeca znaju da mi je zdrava prehrana vrlo bliska. Suprug mi je, s druge strane, presudno pomogao oko financija, on je bio alfa i omega cijelog projekta, podržavajući i mene i moje prve poduzetničke korake. Ušli smo u posao znajući da ću raditi ono što volim, imati vremena za djecu te da ću zaraditi barem onoliko koliko sam do tad zarađivala – objašnjava Radka Tabačeková.
Klijenti od prvog trena
Osim papirologije koja ju je "zarobila" zbog renoviranja poslovnog prostora, nije imala većih problema u poslovanju. – Od potpisivanja franšiznog ugovora sve do danas suradnja s centralom teče besprijekorno –naglašava Radka Tabačeková. Naturhouse centar, sa savjetovalištem te prodajom dijetetskih preparata i suplemenata, otvorila je u rujnu 2013. godine, a prva se mušterija pojavila već u prvim satima – jedna je gospođa, priča Tabačeková, još dok se prostor renovirao, primijetila da se "u susjedstvu otvara nešto za zdravo mršavljenje" te je svakako željela probati. Radka je s njom obavila početne konzultacije, da bi sat vremena kasnije, gospođa poslala i svog sina, a popodne, i dvije svoje prijateljice. Posao je krenuo od prvog trena.
Prvi zapažen uspjeh doživjela je šest mjeseci kasnije, kada je uspjela ostvariti promet poput pojedinih Naturhouse poslovnica koje u Slovačkoj rade već nekoliko godina. U sljedećoj fazi, Radka Tabačeková uspjela je nadmašiti konkurenciju i zauzeti vodeću poziciju na tržištu, koju sada želi i održati.
Recept za uspjeh
Da bi dobro poslovala, Tabačeková kaže da u centru treba vladati ugodna, prijateljska atmosfera.
– Naravno, moramo postići i dobre rezultate u mršavljenju što će nas preporučiti novim klijentima. Međutim, mi ne prodajemo kruh niti mlijeko, već radimo s ljudima. Često mi se čini da smo prije svega psihološko savjetovalište, pa tek dijetetsko. Zato je vrlo važno razviti blizak odnos s klijentima. Ovaj se posao mora raditi srcem – kaže ona.
Unatoč tome što je sve donedavno bila uvelike ovisna o centrali, već planira buduće samostalne korake.
– Centrala Naturhousea mi je pomogla u svemu. Uređenju prostora, izboru radnika te stručnom osposobljavanju – kaže Radka Tabačeková, dodajući da joj centrala i dalje pomaže u marketingu, oko tehničkih pitanja te daljnje edukacije. – Željela bih prvo stabilizirati poslovanje, napraviti dobar tim stručnog osoblja. Poslije ću toga svakako razmišljati o otvorenju još jednog centra – s optimizmom nagovještava Radka Tabačeková.
Izvor: Franchising.sk
Priredila: N. Bogojević
pročitajte članke
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Naturhouse, španjolski lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih proizvoda i savjetovanje o zdravoj prehrani, ponovno se našao na listi 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Sustav za kemijsko čišćenje 5àSec nastavlja širiti franšiznu mrežu u Hrvatskoj.
Popularno na forumu
SpinaliS osvaja Poljsku
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Dobitna kombinacija za SpinaliS
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Dentalna oprema i franšiza
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Nove franšize za španjolski lanac
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Ideja za posao? Ljekarna!
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
I dalje među najboljima
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
I dalje među najboljima
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Ideja za posao? Ljekarna!
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...