Motoo osvaja srbijansko ržište
Marko Stefanović
Servisni koncept Motoo započeo je svoje poslovanje na tržištu Srbije prošle godine i za kratko vrijeme postigao dobre rezultate. Trenutno, pod ovim brandom posluje 28 servisera diljem zemlje, a Marko Stefanović, voditelj servisnog koncepta, kaže da je cilj za narednu godinu još učinkovitije širenje mreže i njihova bolja promocija na tržištu.
– Tijekom ove godine franšiznom je sustavu Motoo mjesečno pristupao jedan do dva servisa automobila. Trenutno pregovaramo s još nekoliko kandidata i izvjesno je da će se broj članova do kraja godine povećati – kaže on.
Vlasnik Motoo franšize, njemačka tvrtka Hans Hess, i nositelj franšize za srbijansko tržište, tvrtka Delmax, procijenile su da bi 80 primatelja bio optimalan broj za tržište Srbije. Pored tehnološko-organizacijskih kriterija, vrlo je važno da servisi koji pristupaju ovoj mreži posjeduju i visoku kvalitetu u radu i dobar ugled kod svojih klijenata.
– Auto-servisi dugoročnu korist od pristupanja Motoo konceptu prije svega vide u boljoj prepoznatljivosti na tržištu. Sve je više servisera svjesno brojnih prednosti koje sa sobom nosi pripadnost nekoj većoj mreži. Između ostalog, vrlo značajnim ocjenjuju pristup tehničkoj podršci i softwareskim rješenjima koja im pružamo, te mogućnosti pohađanja velikog broja stručnih obuka od kojih su neke i besplatne – kaže Stefanović.
Prema njegovim riječima, i 2016. će biti u znaku širenja franšizne mreže s ciljem da se do kraja te godine dostigne brojka od 50 primatelja.
pročitajte članke
Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.